Ganska soft dag

vaknade vid strax efter tio idag, jag är en ganska trött människa.
Elin ropade lite senare på walki-talkin och frågade om jag var vaken, fem minuter senare var jag i recp.
Käkade god frulle ute i solen.
Kom ett gammalt par gående och slog sig ner och ville ha var sitt glas mosserande, det är livet när man är gammal!

Sen gick vi till banken och kommunkontoret och gjorde ärenden.
Sen gick vi till idrottshallen, utomhus tennis stod på schemat.
Vi är verkligen inga proffs, slutade med noll bollar i vattnet, Elin två i hagen och jag en.

Tillbaka på hotellet hade Nicklas riggat projektorn så vi kollade på Söderling i baren.
Vilken form den killen har just nu, tänk er en Schweiz-svensk final, det hade varit något!

Nu ska Elin laga lax till middag.
Imorgon ska vi upp vid åtta och ge oss iväg på en heldags hike.

På torsdag är jag jätte sugen på att ut och cykla lite, idaghanns det ju inte med.

Over and out / J.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du verkar ha sköna dagar då ni hittar på grejer hela tiden:) Toppen att du har ELin ju!! saknar dig! Puss

2009-06-03 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback