glad midsommar

Shit kan det bli mycket svenskare i schweiz?
Man vaknar på midsommarafton och det smattrar på fönstret.
Det utlovas ösregn hela dagen, glad midsommar gott folk!

Idag har jag haft sov morgon, ur gott.
Nu har jag ätit en rejäl frukost med gröt, ägg, mackor, te m.m
jag lär hålla mig länge helt enkelt.

Ska strax göra klart kransarna till min midsommarstång sen
får man börja duka och förbereda allt som ska förberedas.

kanske skriver en rad till lite senare, om inte glad midsommar på er!

Hmm.. om jag inte kryper ur sängen imorgon så är jag sjukt sugen på
att köra lite DH, om jag får med mig någon också vill säga.
Dh banan vid trübsee ska ju ha öppnat nu, den är jag ganska nyfiken på eftersom
jag inte riktigt gillade fürealp något viadare.

Nu verkar det förrsten klarna upp ute lite, kanske ska smala växter till mona två gudomliga kransar...


kolla jämnförelsen på bilderna

NÖJD?



oh shit vad jag blev matt..
Kommer folk från bollywood imorgon, 15 rum..shit!
en annan som tänkt vara lite ledig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback