Indi aner

Typiskt alperna, oberäkneligt väder, alltså det spöregnar nu.
Har jobbat på med olika saker hela dagen som vanligt.
Håller på att impregnera dem sista träbitarna det är lika med att jag ser ut att ha kladdat
med brun utan slo krämen.

Elins indier var på besök, först kollade han vad pastorn gjorde sen kom han fram till mig.
"nice work, nice girl" hmm...
"storng arms" (han klämmer på mina armar) hehe..hmm....
"I like you, you like me?" hmm you are... nice
"do you like juice" (han ger mig ett paket juice....
"do you like massage?" NO NO, not at all i hate it!!
" I can give you massage" hmm... no I hate it.
Sen tack och lov gick han.


I söndags var jag som sagt på Eden med lite locals.
Det som då slog mig var hur sjukt mycket man röker här, alla röker.
Det är också väldigt vanligt att röka gräs.
Dem frågade om jag ville ha men jag som inte ens klarar av vanlig rökning
sa nej tack!
Det är olagligt att röka gräs här men ändå väldigt vanligt att man gör det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN VAFAN! Det var ju precis det han sa till mig med. I give you free massage, i come with milk tomorrow, beautiful girls sweden. Indian boys are strong.. You like indian food? (it´s a bit to trong for me) - okej goodbye

2009-07-05 @ 04:26:29
Postat av: Elin

MEN VAFAN! Det var ju precis det han sa till mig med. I give you free massage, i come with milk tomorrow, beautiful girls sweden. Indian boys are strong.. You like indian food? (it´s a bit to trong for me) - okej goodbye

2009-07-05 @ 04:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback