Inte samma måndags ångest som många andra

Nu har jag sovit igen mina timmar, vaknade vid halv elva.
Somnade igår vid åtta tiden men gick upp för att mor och far skulle ringa.
Var hungrig och nyvaken som gick runt som en avtänd pundare.

Nu ska jag strax börja jobba, ska till  återvinningen och greja i trädgården.
Ikväll tänkte jag dra mig ut på en liten löprunda, var ett tag sedan.
Hälsenan blir dock ganska stel at all åkning på longboarden.

Såg att Halmia mött Falköping, fick ju ett syskonpar där som jag har ganska svårt för.
Såg att den rödhåriga damen dragit på sig ett gultkort.
Hoppas tjejerna kammar hem mer poäng nu.

Blev glad idag när jag loggade in på  min mail, hade fått lite härliga rapporter.
Alltid så skoj att läsa vad ni gör.

Nu ska jag i alla fall borsta mina tänder.

Ha en bra dag och har ni tid över lyssna på låten!

http://www.youtube.com/watch?v=vUFDOlO6B2w

(denna låten hörde jag när jag stod och väntade på bussen hem från sälen, med mig hade jag Helena, Frida och Matilda, good times!!)

Kommentarer
Postat av: Frida

känns som att de va igår!

2009-06-01 @ 14:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback