Måndag 22/ 6-09

Shit vad kallt det har varit idag, fast jag envisas med att gå i mina flip-flopp ändå.
7 plus i byn, 8 minus på titlis och det har kommit snö.

Har hunnit med att städa sju rum idag och sen gjort lite andra sysslor.
Gick ut och gick en timme när jag hade slutat jobba.

Club monday för brudarna idag, farligt!
Hoppas ni får skoj i alla fall.
Jag har haft två daga efter ångest idag.
Vi var visst ute ganska länge och jag stod och hoppade och tränade på en snurr ensam
på dansgolvet. hmm... moget Joline!

Jag har blivit garaterad att slippa dela rum under min tid här.
Kommer det så många att vi måste trycka ihop oss får jag ett singelrum istället.

Är sjukt trött just nu, hade svårt att sova igår och sen så hade jag en
massa mardrömmar och ormar och att en vän dog.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt i en ny bäddad säng, sweet!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt att veta för dig att du är garanterad eget rum. Problem med gaser eller?

2009-06-22 @ 19:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback