midsommar

åh herre gud... varför utsätter man sig för sådant här?
Dock tror jag inte jag är ensam om att må lite dåligt idag.
Sjukt roligt midsommarfirande var det i alla fall.^

Nicklas, pastorn och jag fixade all mat och vid sju kom gästerna.
Mingel och rosé till en början, sen käk.
Det vart  en del snappsar.... som det ska vara.

Blev sjukt mycket snack för en kille hade sin mormor i bråttensby och en annan kom från Vara.
Här åker man till Schweiz men ta mig sjutton kommer man inte undan hemtrakterna.

Vi var på spindler, ingen...
vi slirade ut därifrån när dem stängde.
Alla gick hem till yves och kraschade....
Oscar sprang runt hela morgonen i en babyblå fleecefilt, läckert gandi!

Ja en jäkla rolig och snurrig kväll.
Fasen jag höll tal, dock är det ganska suddigt om vad jag sa, men jag minns att dem skratta åt något,
så det var nog bra, or not.

Nu ska jag se om jag kan sova lite till.

Nu har Rolf varit inne med ett par DH pedaler så jag ska slippa åka med Spd och vara
rädd om mitt eget liv.


Kommentarer
Postat av: Elin

Yves? Tal? Och Rolf?



Här händer det grejer på Ski lodge då katten är borta minsann. Jag är stolt över dig kexet!

2009-06-23 @ 00:21:35
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback