Sweet söndag

Äntligen lite sol och fint väder här idag.
Var uppe innan nio och kollade på juniorerna, Olof Jonsson kom tvåa.
Sen kollade jag lite på damelit men tröttnade efter ett tag.
Satte mig hellre i repan och följde linjeloppet hemma.

Såg precis att VM går i Mendrisio, ska försöka åka dit och kolla.
Johan och Ursula har varit ute och cyklat, jag ska ta e tur med Ursula någon dag också.
Nu ska jag ut och jogga för jag har lite överskottsenergi.

Saknar mina vänner hemma, inte så konstigt när det är stendött här.
Har haft panik för ingen gjorde frulle åt vår enda gäst här i morses men så
hade han visst inte bott här, bara lånat duschen.

Färgade håret igår, blir ju gärna solblekt så här på sommaren.

Håller på och lägger om mina jäkla sår, är som en skadad katt.
Imorgon får bli sista dagen som jag gör det för omläggningen fastnar i såret, vilket
jag tror inte är så jätte bra.

Nu ska jag plugga i ipoden och röra på fläsket, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback