den där kvällen!

ja idag är det just den där kvällen, jag (gästbloggaren Frida) Julle och Matti ska röja sönder på HC och det hör inte till vanligheten. Det är girls night out! VI har redan dansat på både bord och stolar och värre ska de bli. Just idag väljer vi att lägga ribban ganska högt, de tror jag iaf, jag ska inte tala för oss alla, men de vore ju iaf bra om jag kunde tala för mig själv, så jag gör ett försök, jag har lagt ribban i taket!
och imorgon jobbar vi 9-19, det blir hur bra som helst, för vi trivs så himla bra på vårt älskade jobb.
Nu klev just vår skjuts till HC in genom dörren, over and out!
Tack!

Frida, den där sambon o kollegan!
www.fridalundqvist.blogg.se läs! märk väl att de är väldigt gästbloggat av mig! jag är även gäst på min egen blogg! hälsa så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback