Gaaaanska nice

Jobbar halvdag idag, alltså var i backen klockan nio.
Tog några snabba åk i Gustavs sen begav jag mig till parken.
Jobbar fortfarande med att få bort kännslan från kraschen.
Fick två hopp jag var nöjd med, en lättare vurpa var vad jag hann med.
något jag kan tillägga var att det var strålande sol och machester.

Nu är jag hemma och tänkte bara ta det lugnt och äta lite lasagne.
Lyssnade på Lillasyster under hela morgonen och då känner jag hur jag långsamt blir mig
själv igen.
Igår var jag lite depp så jag tog och avreagerade mig på en löparrunda när jag kom hem från jobbet.
Jag måste göra lite sådana här grjer för agt behålla mitt riktiga jag ovh inte sjunka in och bli en bitter jävel.

Ofta så säger folk om andra männiksor "hon/han är ganska speciell", det är något jag funderat på...
Så kan man egentligen säga för alla har vi egenheter och grejer för oss.
Alla är vi lite speciella på något sätt så när man säger så behöver det inte låta så negativt.

Tänk på attityden vänner, jag tror inte jag så ofta bemöter mina medmänniskor på ett nedsättande och
nonchalant sätt. som det står i bibeln (inget jag brukar citera) "behandla andra så som du själv vill bli behandlad".
Betyder det att folk som har dålig attityd ska man bemöta likandant?
Jag är nog dålig på det i så fall....

nej dags att laga lasagne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback