Någon speciell

Det finns en man i mitt liv.
En väldigt speciell herre, som jag tycker jätte mycket om.
Han har funnits i mitt liv ända från början.
En dunder gubbe med krut utöver det vanliga.
Stark som en oxe och en energi som man i den åldern måste vara avundsjuk på.
Så många fina minnen jag har med honom.
Så många skratt jag har med honom.
Han var med och lärde mig cykla och sen när jag fick intresset för att rida.

Han ställer upp och skjutsar och hälper till och jag är honom evigt tacksam.
Den här mannen han betyder väldigt mycket för mig!
Tack morfar för att du är du!


Har haft en grym dag i backen.
Först några åk i lindvallen sen drog vi till parken i tandådalen där vi åkte till halv fem.
Jobbade lite på tekniken men ville inte knö med alla jibbers i superparken.
Imorgon ärdet jobb igen som vanligt, back to life!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback