5 maj 09

Bloggar tidigt idag, ska nämligen åka bort till syrran idag.
Innan det ska jag packa upp min stora resväska som jag var och hämtade hos Anton igår.
Det börjar nästan bli lite för mycket grejer... Funderar på om jag kan lägga skidjackan och byxorna i pjäxbagen.
Kan ju säga att det är för att skydda dem om det skulle vara några problem.
Har bestämt mig för att ta med mig grejerna till engelberg så ska ringa SAS och meddela det idag.

Inte många dagar kvar här hemma nu...
Känner mig lite nervös men ändå jäkligt laddad, snart så!
Svårt att veta vad man ska ha med för grejer bara.
Blir ju lite mer träningskläder jämnfört med vad jag hade med mig till Sälen.

Ska ringa pappa nu, ska be han trycka upp en stickers med mitt namn som jag kan ha på min hjälm bland annat.
Tror det kan bli riktigt snyggt!

Var ute och sprang igår, känndes rikitigt bra, skönt att få en positiv feeling nu när det ändå var ett bra tag sedan jag sprang sist. Har bestämt mig för att ta det lite lugnare än vad jag brukar, alltså springa varannan dag, åkte ju på löparknä sist jag sprang för mycket.
Något löparknä vill jag ju inte dra med mig till Schweiz direkt!

Måste ringa släkt och vänner innan jag åker, blir ju lite svårare att ringa där nere.
Ska fixa ett schweiziskt nr men det kan ju tag ett tag, lägger upp det här när jag gjort det i alla fall.

Riktitgt bra låt som jag hörde på radion när jag körde mamma till jobbet:
http://www.youtube.com/watch?v=WSWrepLjTKc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback