Festival

Igår var vi på festival vi tog cyklarna ner, Jag på gubbcykel med lampa och elin med tantcykeln med sidoreflexen.
Lite små torra gled vi in och hade nog lite halv svårt med att smälta in.
Någon öl och vin senare så var det fest, sjukt rolig fest och mingel med alla sorters människor.
Vi marknadsförde vår BBQ fest som vi ska ha på fredag, hoppas det kommer lite folk.
Jag gjorde min första fylletabbe, den är dock censurerad och deletad, så den har egentligen inte hänt.
Tjernobylbarn är den nya inne dansen, det är det som gäller!
Jag glömde av att prata engelska ibland, lite halv pinsamt när man får höra den "du jag pratar inte svenska, jag förstår inte"

Som vanligt blir jag som ett litet barn och envis som sjutton cyklade jag hem trotts att det var tung uppförsbacke hela vägen och jag hade dynamon på.
Både Elin och Niklas passerade i taxi men jag skulle cykla hem!!

Idag har vi städat sådär 19 rum, ja man blir psykisktstörd av att göra det.
Speciellt när Elin fortfarande är full och jag så bakfull att jag vallar väggarna.
Vi har rekruterat en ny städerska vid behov, jätte söt tjej som verkade vilja komma hit och
hänga lite md oss (typ den enda).

Hörde KENT på radion när jag körde bil här om dagen, lite grymt!
Nu ska jag verkligen gå och lägga mig.
Hoppas mina vänner mår bra, har varit lite tyst från vissa ett tag.
God natt

Kommentarer
Postat av: Clara

Det som händer i engelberg stannar i engelberg menar du? mm, vi får väl se hur länge :P

Håll ställningarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback