Hemma i lugn och ro

Nu har det varit den först dagen hemma i lugn och ro.
Jag har packat, tvättat, sorterat, fixa, lagat mat, sprungit m.m
Känns som om jag har ganska bra koll på läget.
Det enda jag ska göra är att kolla snöläget och bestämma om jag ska ha några skidor med mig eller inte.
Mitt handbagage kommer ju inte bestå av någon rolig underhållning utan skor...

Imorgon ska jag bort till syrran med familj, blir övernattning och sen mys med Neo.
På torsdag ska jag och mamma kolla på Mamma Mia och ha det gott.

Började räkna på när vi måste åka på lördag och kom fram till en sak, tidigt!
06.35 går flyget från landvetter, framme i Zurich 11.40 och ett byte i Kastrup.
Det jag mest är nervös för är tåget jag ska ta till Engelberg sen.

Jag har ingen kamera med mig men det är något jag ska fixa där sen.
Lite tråkigt att inte kunna ta några bilder alls, inte för att bjudit på så många över vintern heller.
Men i alla fall, så är läget.

Snart är jag i Schweiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback