Kort sammanfattning

Nu är jag äntligen hemma hos mor och far igen, senast var det den 30 november.
Morfar mötte mig på stationen med en stor kram.
Nu har vi ätit en god middag och tagit i kapp förlorad tid.

Saknar sjukt nog Sälen.
Saknar folket och den speciella atmosfären.
finns ju som sagt vissa som har gjort ett jäkligt bra intryk så att säga.
Sälen livet har inte varit som man trodde det skulle vara.
det har varit betydligt mer och hårdare jobb, men nu vet man.
Trodde inte jag skulle släppa någon in på livet i Sälen men tydligen så gjorde jag det.
Jag har fått väldigt många nya vänner och det är hur kul som helst!
Jag har tränat mycket mindre än vad jag hade tänkt.
Jag har sponsrat staten mer än vad jag tänkt.
Jag har inte blivit grym på att åka box, men lärt mig hoppa mer istället.
Gått mer på kryckor än planerat.
Men sammanfattningsvis har jag haft det sjukt bra

Nu ska jag packa, tvätta och tillbringa så mycket tid som bara går med familjen.
Börjar med att åka till Alingsås imorgon och kolla på sista matchen mellan AHK-Hammarby.
Sen ska jag hälsa syrran med familj och en massa mer.

Nu ska jag byta om och ta en skogspromenad, var ett tag sedan.
Älskar förresten att vara av med "luggar" luggen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback