Lillprinsen

Han är så fin min lillebror.
Han är så snäll min lillprins.
Vi kan prata och skoja om allt, känns ibland mer som vänner än som syskon.
Men vi är syskon det är det som får bandet att bli extra stark.
Han har vid tre tillfällen varit i Sälen i vinter till exempel, det
betyder mycket då man tycker om att ha någon man känner väl hos sig.
Han smälte in totalt i kollektivboendet.

Vissa tycker att vi är sjukt lika.
JAg tycker om när han för en kväll var "min jibber".
Han är lite av en casanovs, men jag hoppas han är en snäll grabb.
Som barn var vi som katt och råtta, alltid rejält i luven på varann.

Dag tar min lillprins studente, jag vill ge honom en stor grattis puss och kram!!
Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback