Bitter, igen!

Ja mina vänner, det var en dålig dag för mig igår.
Ingen dag jag tänker viga många sidor åt i mina memoarer, så att säga.

Tappade först bort en nyckel, som sen vart återfunnen.
Tappade sen bort Elin i Luzern.
På kvällen åkte vi longboard och jag kraschade och slog upp armen, glad att jag hade hjälm!
Sen slutade mitt nya sim-kort fungera så numera kan jag inte höra av mig till någon bara ta emot sms på
mitt svenska nummer.

Nu ska dock jag och Elin ut och åka longboard igen.
 
Är så jäkla bitter för att telefonen krånglar!
Det gjorde ju min gamla hela tiden i Sälen och så blir det samma historia här.. Aja...

Nu ska vi sticka, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Clara

Joline, kanske att stödhjul även kan fungera till longboard? Tål att tänkas på helt klart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback