Frost och kallt

Godmorgon, är glad att Karro ringe och väckte mig idag
så jag kom upp ur sägen i hyfsad tid.
Ännu en dag utan arbete...
Förstår inte folk som kan njuta av livet som arbetslös.

Det är min min volcom Jacka som jag har fått sålt , den här:


Nu ska jag leta lite jobb!

Dem har föresten åk puder i engelberg nu, fy satan vad jag är avundsjuk!

Har ringt runt till lite fler förskolor idag för det här med att gå hemma, det
är inte min stil.
Löppasset idag var extremt dåligt men tror att min allergi påverkar min energi nivå,
har ju märkt av det innan.
Petter joinar mig i det "mellan två jobb, har sjukt tråkigt" träsket.
LG Winter Jam blir av, åh jag som vill dit den 21 nov i Stockholm.
Karro kommer till helgen, jag  ser verkligen fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Ellaa

Åh, jag ligger också i har-inget-jobb træsket. Jag jobbar jættelite och vet inte vad jag ska føra av all min fritid..



Fan før dem som pumpar puder i E-berg just nu.. Kåbdalis øppnar i veckan. En skidplats några mil från Boden. Funderar på att dra dit. Du skulle varit med!



Muss og Klem

2009-10-15 @ 02:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback