Jag vill också ha en lägenhet i Engelberg....

Igår var det en riktigt mysig kväll hemma hos Matilda och Lisa.
Matildas mamma är på besök och det är alltid skoj att ha en mamma i gänget.
Vi åt lokalproducerat lam med tomat, lök och zuccini som var kört i ugnen.
Vi satt uppe länge och prata om allt mellan himmel och jord.

Har lite panik, börjar bli helt ensam om nätterna på hotellet.
Tobbe drar ju snart till Bali också.
Lisa och Matildas lägenhet var sjukt fin i alla fall, har lovat att komma ner och hälsa på i vinter.
Lutar att jag blir en felvänd säsongare med sommar säsong i Schweiz och vinter i Sverige.
Har sökt jobb i bland annat riksgränsen, fast deras säsong börjar ju i februari och håller på till midsommar.

Nu har jag haft ett SJUKT tungt löppass.
Känndes som en tant med rollator hade kunnat släpa sig förbi, jag straffade
mig själv för detta och la in lite spurter i slutet.
Nu ska jag dusha för jag börjar jobba om en timme.¨

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback