Totalt nere i honom

Nu var det ett tag sedan jag skrev någonting här.
Vad har hänt sedan sist.

Vi var på mårtensson i fredags, det skit skoj!
På lördagen var jag jätte trött och bara var hemma hela dagen.
På söndagen gjorde jag först ingenting sedan så kom emma och vi gick hem till henne och kollade på film.

I måndags morse åkte jag hem för att gå till farbror doktor.
Jag fick lämna blodprover för både laktos och gluten.
Sen gick jag till jobbet och kom precis i semesterplaneringen...
Direkt började dem tjata om jag inte kunde jobba.
Sen gick jag till panter tanet gänget och pratade.
Mycket glädjande var att ingen hade något att anmärka på när det gäller min frisyr.
Mamma tyckte jag skulle gå på "stan2 i två timmar, det klara man av på två minuter. Dem hade öppnat en ny klädbutik med bara disney märken... Skulle jag aldrig ta på mig, men nu är det ju i Herrljunga så snart går väl alla runt med mussepigg på sina kläder.

I tisdags var det kalas för mamma, jag och pappa väckte mamma med fruksot på sängen. Först kom mammas arbetskamrater från vårdcentralen, vissa påpekade att dem kände igen mig från dagen innan.
Vid tre kom veteran gänger alltså morfar, hans syster och lite fler.

Igår tog jag en 5 km morgonpromenad efter det tog jag bilen till min kära syster.
Lilla neo låg mest och sov men när det var dags att äta så fick dem väcka honom. När Neo hade vaknat så fick man passa på att ta en massa foton och hålla honom lite.
Anna blev glad för kläderna jag hade köpt då dem var ganska tuffa.

Igår kväll så skurade jag och mamma trappen och min faster från tysklad ringde.

Idag ska jag ut och gå, och sedan i eftermiddag ska jag till simhallen och simma en timme är det tänkt.

Hade glennmark, eriksson och strömstedt på full volym i bilen igår det var lite nostalgi.

Aja nu ska jag peta i min lite frukost... HEJ SVEJS!


Ps. Att det alltid blir så att man saknar dig så mycket sunshine. Ds.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Kollat in TheGuide idag?
Nya intressanta recensioner varje dag, på allt mellan himmel och jord :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback