Bitter helt enkelt

Det finns inte så mycket att säga mer än att det har varit en konstig helg.
Känner mig helt slut i huvudet.
Det är jobbigt att bo hemma både för mig och mina föräldrar.
Jag vet inte var jag vill bo eller jobba.
Jag känner mig ledsen...
ibland är sannigen sådan att man känner sig mindre värd.

Som vanligt försöker jag hålla ihop allt men det jag skulle behöva är att bryta ihop
och sedan komma igen.
Jag ska snöra på mig löparskorna och springa ur all islska och alla tankar.
jag måste rensa kroppen.
jag kan inte jobba i veckan med det humöret jag har nu.
Jag vill bara vara ensam!

Har inte gjort så mycket idag.. Bara tagit det lugnt och låtit benen värka efter jobbet igår.

Nej nu längtar jag bara ut!!!!

image355

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback