Idag börjar min långa helg...

Hejsan.

nu har jag jobbat klart för denna veckan.
Riktigt skönt med en lång helg ska det bli!
Imorgon sk jag ägna mig åt mitt jobbsökande.
Har tre jobb lite här och var som jag ska söka.

Pratde med Emma och Jocke förut, riktigt trevligt!
Måste passa på att träffa dem när jag åker ner den 2e.
Längtar så tills det är dags att åka ner och hälsa på lite.

Var på informationsmöte på arbetsförmedlingen idag efter jobbet, oj så skoj!
Direkt efter mötet åkte jag och sprang en femma på elljusspåret.
Hade tyvärr glömt min mp3 hemma så psykiskt var det mycket tyngra att springa jämnfört med
hur det är annars.

Ska kolla om jag kan hälsa på Neo i helgen.
Kommer bli en lång helg då det enda som är inplanerat är kalas för
mormor på söndag, och hur skoj är det på en skala..?

Annars händer inte mycket.
Har inte energi över för att bry mig om så mycket mer.
Allt känns bara jävligt onödigt!
Men men...

Ska ta och ringa Bull och kolla vad dem hittar på för skoj.
Dem kanske har fkyttat in på lagret!
Säkert bättre än att bo hemma.....

Jag letar aktivt lägenhet nu i alla fall sen får vi se vad det blir.
Skickade efter kurslista för massageterapeut utbildningen i Göteborg.
Får inte glömma att jag ska till Jtalpin på intervju nästa vecka!!
Hoppas verkligen jag kan få lite säsongsjobb där.

Jaja, nu ska jag vänta på att det händer något riktigt skoj..
Hihi, jag väntar på mitt älsklingssamtal!

Over and Out!

image358

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback