Uddevalla dagen

Hallå, hallå.

Idag fingde telefonen tidigt, det var igelkotten som behövde mig men jag skulle ju iväg på annat.
Vid åtta kravalde jag mig upp med bra svullna ögon, kunde knappt se.
Som tur är vaknade jag i duschen.
Vid tjugo över nio gick tåget, lat som jag är åt jag frukosten väl där.

Var något fel på toaletten på tåget så ibland luktade ruttet äkligt, usch!
Jaja.. jag kom till Uddevalla i alla fall.

Hittade Jt alpin ganska snabbt.
Eftersom jag var ute i god tid tog jag mig en promenad och såg mig omkring.
Själva intervju gick jätte bra och det var personligt och avslappnat.
Håller tummarna för detta jobbet nu.
Efteråt tog jag en promenad in till gågatan och vandrade omkring och kikade lite.
Hittade ett par stövlar som kan vara något.

I eftermiddag har jag lagat mat, lite fläskfilé blev det med potatis och sås.
Annars har jag inte orkat göra något, mest trött och mysig.
Pratade med hjärtat nu, vi planerar för våran nästa träff, längtar så!
Ska bli helt underbart att komma ner igen.

Sandra ringde idag, var länge sedan vi pratade.
Pratde med syster yster och vi planerar en mysdag med varann på söndag, självklart ska Neo också
vara med.
Simon kanske kommer hem och gästspelar i helgen.

Ska bli skoj att träffa Karro på lördag med, prata ikapp och ha en mysig dag i stan.

Jaja nej nej, ska lägga mig tidigt idag!
Ha det gott...

image372


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback