Efrahim, pippi och några andra

Hejsan.
Idag är det en något trött och slö joline som skriver.
Igår jobbade jag 10-16,  körde hem simon från Herrljunga och sen fortsatte jag till alingsås (lena).
Där kastade jag i mig en lasagne och hälsade snabbt på Neo.
Jag tog med mig Anna och Magnus och körde vidare för att hämta upp ett par till.
Sen var det E20 rakavägen mot Göteborg.
i bilen hade jag Pippi, neger kungen efrahim, och två andra pirater.
Det var ganska många blickar som riktades in i vår bil längs med resan.

Jag släppte av sällskapet vid operan, festen skulle hållas på en båt i närheten.
Sedan gjorde jag några snabba ärenden, innan jag ringde Erik.
Sedan satt jag hemma hos Erik och snackade skit hela kvällen.
Jag hämtade sällskapet vid ett, och var hemma vid halv tre tiden.
Ganska gott hets under bil resan :D

Idag har jag sovit länge och bara tagit det lugnt, om 40 minuter börjar jag jobba.
Imorgon jobbar jag en kort dag och det är väldigt skönt!

Pratade både med mitt hjärta och Tobbe igår.
Ska bli så skoj helgen vecka 40!
Nej nu ska jag göra något innan jag måste åka till jobbet.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback