Den jävla luften

Jag har grubblat och funderat och kommit fram till följande:

livet här uppe är sjukt, folk dricker som aldrig förr,
ligger rundor och festar jämnt.
Folk är totalt utflippade.
Allt skyller jag på luften, för mycket syre i kombination med en väldigt
torr luft gör att folk flippar ur.

Igår var det personal kickoff, riktigt skoj faktiskt.
Jag drack lite hemma men tog det lugnt ute.
Var grymt bra musik och lite trevligt sällskap....

Ny dag och nya möjligheter, alltså måndag.
dagens arbetsinsatts skulle utföras av mig, clara, viktor och mathilda.
lite sena gav vi oss iväg i stabila forden till jobbet.
Vid högfjället vinkar polisen in mig, shit nervös!
Skulle konstapeln ta min jag har aldrig blivit stoppad oskuld.
Ja han gjordet  det och jag fick blåsa...
Nervös väntan och får frågan "var ni ute igår?" "ja hmm jo eller ja".....
Okej, ja varsågod då kan ni åka, jag tror gud finns!!

ledig imorgon, skidåkning i tandådalen.
jag och bara clara ska testa nya ross skidor, kan kanske fixa en bild på mina
älsklingar.
tror nu mera på kärlek vid första ögonkastet.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback