Vad ska skrivas här idag?

Inte riktigt min dag men ändå.
Vaknade klockan nio, inte ett livstecken från dem andra.
Kollade lite på jackor på junkyard under tiden (se bild nedan)
Kristoffer har idag anmält sig till vasaloppet, clara kör pompoms och jag kör valla uppgiften.

Vi har gjort vårt schema idag, ledig tisdag och fredag och halva måndagen.
Försöker få luckor att träffa familjen och andra :)
Hoppas att det blir lite härlig skidåkning dem dagarna man är ledig.
Idag var jag ledig, och det har regnat!!
Vi tog en sväng till byn och handlade lite nödvändiga saker.
Jag och Clara har gjort massa lasagne till oss plus Kristoffer.

Pratade med lilla mamma innan, ska ringa mormor och morfar någon dag.

Hade en sjukt mysig kväll igår :)

Jo detta med att det inte riktigt är min dag idag har att göra med att jag slår mig och skär mig ( inte medvetet).
Lite trött på att gå med plåster helatiden, som tur är har jag "syster" Clara nära till hands med plåster.

Ja nu är frågan vad ska jag blogga om idag?
Att jag skär mig, är lycklig och trivs som fisken.
detta är nog inga nyheter för er så jag struntar i det.
Saknar lilla hjärtat, mycket!!

Jobb imorgon 9-19 långdag men vi har ju vår lasagne:)

Länk till en låt jag kyssnar mycket på just nu:
http://www.youtube.com/watch?v=YIADdtY9pQA


Kommentarer
Postat av: Antonia

Åh jag saknar dig! Varför var din kväll så mysig då? ;)

2008-12-20 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback