Vad kretsar världen kring?

Ett tag sedan jag skrev något.
Sitter nu på Kärleken hemma hos Olivia.

I fredags var vi också här och skulle spela spel, "veckans värsta" men ingen fattade
hur man spelade.
Innan på kvällen var jag och sprang på berget, skönt när det var så lite med folk.
Blev en sen kväll och jag och Olivia somnade vid fyra.

I lördags så gick vi en snabbis på stan.
Sandra och hennes kompis Niklas kom inom,  han fick testa mina jeans shorts.
Sandra försöke få till något den kvällen men nej jag tror inte det är något att bita i!
Träffade ett gäng grabbar från Helsingborg som vi tjatade med, fick höra en killes livshistoria och
hur han brände femhundratusen på sprit, IMPONERAD!
En tjej spillde rövin på mina byxor, tackar....

Vi flyttade in lite senare och väl där inne träggade vi Mange.
Senare kom hela ligan och även Karro med bihang.
Hade riktigt trevligt!
Koffe gick blint på att jag och Olivia var systrar.
Lite senare ballade de ur.

Vissa tror att världen kretsar kring dem men så är inte sanningen.
Allt jag vill är att det ska vara lugn i stugan men för att det ska vara det
så krävs det att man sammarbetar.
Att slå någon oprovoceart tycker jag är att gå tio steg för långt, då fattas det en spärr.
Jag är inte den som tar till knytnävarna utan pratar och försöker hellre reda ut saker och ting.
Men men alla är vi inte lika.

Nu ska vi om ett tag iväg och kolla på studentbalen.
Hård vecka på jobbet.

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback