Nej men hoppsan!

Ny dag nya möjligtheter och det menar jag verkligen.
Jaha, vad har hänt sedan sist...
Jag har varit lite småkrasslig och har nu fått ont i halsen men det är inte så konstigt
när alla barn har gula elvor som rinner ur näsan.

Var och spinnade på sats härom dagen med Karro och Antonia och det känndes att det var ett tag sedan.
Igår var papap här och hämtade lite utav mina grejer, snällt då jag slapp ta dem på tåget.
Barnen fick provsitta lastbilen också och det yckte dem om.
Sabina vikar här idag.

Kläppens skishop ringde igår så ska nog på en intervju hos dem nästa vecka.
Kanske åker hem i helgen då siom kommer hem och anna magnus och neo hälsar på på lördag.

En snabb rapport det! Krma hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback