Som en finne men ändå inte

En liten halv kass dag idag.
Började med en besvikelse i parken, helt sönderkört.
Jag och Matilda blev inte långvariga där.

Sen på jobbet hittade jag inte mitt leg och visa kort.
Ja ni som känner mig vet att det är ganska typiskt mig...
Har ringt runt och kollat efter det men hittade de nu när jag kom hem.

Har fått ett gammalt välförkänt munsår.
var över ett år sedan jag hade det senast så jag trodde det var några finnar,
men tro det eller ej dem utvecklar sig.
Så nu går man runt som en glad smittspridare.
Inga pussar här inte!

Har haft lite riktigt goa kunder idag, man blir så glad då.
Imorgon är det full dag på jobbet och sen en dans på HC efteråt.
Dansa det tycker jag är skoj!

Har solat i en snödriva idag, det var ganska gott.
Har haft mail kontakt med hotellet i engelberg, åker den nionde.
Kommer ha eget rum till och med juli ut.
Så om jag inte hinner träffa er alla innan jag åker så får ni komma och hälsa på.
Man kan ju åka skidor typ maj ut, inte helt fel!

Nu ska jag äta min mat, over and out / Luggarn, eller hur var det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback