Vilken vinst!!

Idag sprang jag in i väggen, klcoakn fem orkade jag knappt hålla ögonen öppna.
Med lite dans och pepp inför kvällen så var jag snart tillbaka på banan igen.
Ikväll är det HC, jag är peppe!
Sen är det två dagars slit igen.
Såg att Sofia Andersson hade ringt, idag, riktigt skoj var jätte längesedan jag pratade med henne så
det ska bli skoj att ta oss en snackis.

Igår ni, var det en match som heter duga i Nolhaga hallen!
Jävlar vad dem spelade ut lindesberg, grymt!
Anders gjorde en riktigt toppen match, en kund kom in idag och sa
"kusinen var grym, bästa spelaren på planen".
Blir det final så är det något man bara måste se känner jag.
Nu är det dags för Hammarby, tre hemmamatcher så det ser lovande ut.
Sävehof ska slå ut guif har dem tänkt, det tror jag dock dem fixar på tre raka.

tänkte jag skulle fira gårdagens vinst ikväll, alltid roligare om man firar.
Igår var det lite festligt när vi var ute och åt hela arbetsligan, tack göran!!

Nej dags att kamma sig och peppa för "catwalken"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback