En rubrik tydligen.

Sitter här mätt efter frukosten och skönt seg efter en sovmorgon.
Tyvärr känner jag att förkylningen blivit sämre så jag står i valet och kvalet om jag ska åka idag eller inte.
Blir det någon åkning alls idag så blir det några lugna svängar här i Lindvallen.

Fick monterat ett par nya twintips igår, den får jag tacka Daniel för.
Blir det ingen åkning idag så blir det väl betydligt mycket mer på torsdag.

Är lite grejer jag känner att jag måste fixa inför framtiden också.
Det är ju ändå inte så lång tid kvar på säsongen.
Vad jag i alla fall har planerat är en månad vigd till vänner, familj och släkt.
Jag har ju varit borta ett tag, brukar vara ganska van vid det men den här gången har jag haft lite
hemlängtan.
Vet inte vad det kan bero på men kanske att men jag tor det jag har saknat mest är att ha någon
som känner en riktigt väl.
Både Antonia och Karro vet ju mer än väl hur jag fungerar och tänker i olika situationer.
Det är nog det jag har saknat allra mest.

Har lite ångest idag ändå, vet inte riktigt varför men jag tror det är sista tidens brist på "tänkar utrymme".
Jag måste bara få fundera och bearbeta vissa grejer ibland och det har inte riktigt hunnits med.
Varför kan inte allt bara vara jäkligt lätt ibland...
Vad har jag gjort med min säsong egentligen, den är ju snart slut...
Aja det löser sig kanske, men tänk bara om man hade kunnat bli frisk och sticka iväg och träna allt hade
nog genast blivit lite lättare då.

Ja i alla fall så ska jag börja dagen med en dusch nu!

Hittade en gammal låt som jag lyssnade mycket på i Schweiz, ganska bra faktiskt.
"Just hold me" med Maria Mena

Shit vilken "jag har inte lust med något" dag...
Skönt att vara lite själv...
Ska försöka ringa Marcus ikväll och se om det kan bli någon resa till Falun nästa vecka.
På söndag är det ju vasaloppet, världens bästa Kalle körde öppet spår igår på 05.54, bra jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback