söndag igen...

Det är söndag idag har jag hört.
Det enda som är annorlunda en söndag är att alla jobbar.
Har precis lagat mat med matilda, sjukt god mat också.
Kotlett med potatis i ugnen och tsatsiki nmed smulad fetaost i.

Igår somnade jag innan tio, finns det någotr skönare än att vakna utvilad?
Idag hade jag dock oturen att vakna förkyld, men som jag tidigare ikväll sa till malin
"man kan inte vara på topp jämnt" så eftersom jag har varit på topp ett tag så får jag
glatt acceptera att det är lite botten ett tag.

Saknar Halmstad lite grann, emn bara lite grann.
finns en del där som är så sjukt skönt att slippa.
Just den där drama biten, passiv i mitten är inte riktigt min starka sida.
Ny bordellhärva i sommar kanske?!

Dags att söka jobb snart igen.
Blir nog Halmstad igen tror jag men inte riktigt hundra.
Får kolla lite på det :)
Kanske Engelberg, vem vet?

Nej snart dags för duschen och sedan sängen, vill ju vara pigg imorgon.
Ska ju nämligen välja ut vilka färger på yoki mössor som vi ska ta in.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback