Separationsångest

Nu äntligen är Clara tillbaka på fjället.
Jag vet att hon hellre hade stannat hemma men jag är grymt glad att hon är här.
Vi gick till ski lodge igår och hade mys och skvaller tid.
Det var en del som skulle hinnas med.
Imorgon ska jag försöka mig på att jobba igen så idag fösöker jag köra en hel dag
utan invalidopinnar.
Ganska pissigt  att bara ligga hemma.
Har varit och lyssnat på afterskin i två dagar, idag är det "överdrags" sista dag.

Min mamma är en riktigt klippa, hade fått ett mail av henne idag.
Jag blev rörd, hon är ju ganska långt borta men jag vill ge henne en jätte kram!

Funderar på att gå en kite kurs när jag är bra i benet.
Hade varit grymt skoj att komma igång med det.

Jag har ganska bra vänner ändå, jag är glad att ni finns.
Även om jag inte vet vart jag ska i sommar så kommer jag och hälsar på!
Min lillprins är ute på marknaden igen, han är bra go han igen.
Detta kan vara farligt, allmänheten borde varnas :)

Nej dags att återgå till tv tittandet!

Dagens låttips:

http://www.youtube.com/watch?v=oj3j9Ib50W8

Förresten så har  min invalido kompis övergett mig.
Han är ute och åker bräda... Inte riktigt rättvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback