Lördag 4/7-09

Godmorgon.

Lördag morgon idag som ni vet, solen skiner och jag har frullen.
Var piggare än vad jag trodde jag skulle vara, satt ju ändå och drack vin och öl större delen av kvällen igår.
Det var jätte trevligt, alla staff samlad.

Igår var vi en liten sväng i Luzern, jag och Isabell.
Hamnade i värsta bilköerna på vägen hem, det är man inte riktigt van vid.

Idag kanske vi ska iväg och bada, hade varit skönt i värmen.

Tobias, jens och johan åkte i går eftermiddag efter att ha sprungit upp till Laub.
Det var skoj att dem kom och hälsade på.

Nu ska jag göra lite nytta.
Hoppas Fiesta premiären var grym!

Förresten, vi har den här gästen just nu, han kommer från Virginia.
Jag pratar engelska med honom eftersom jag inte kan någon tyska, men han svarar
på knackig tyska varje gång.
Jag ser ut som ett fån och försöker förstå men jag kan inte riktigt med att säga till honom att
prata engelska.
Han tror ju säkert att jag kmmer härifrån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback