Allians....

Nu har jag också åkt på det, feber.
Jag orkar verkligen inte vara sjuk mera!!
Jag tänker så sjuk mycket på träning och är riktigt sugen på att sätta igång.
Har tänkt lite till och kommit fram till att jag ska dra ner på festandet också eftersom
det påverkar imunförsvaret.
Träffade en gammal träningskompis från Skara tiden igår, riktigt trevligt.

Åker till Falun imorgon riktigt tidigt.
Ska bli skönt att komma bort lite och träffa brorsan.
Simon åkte hem idag pga att han bara varit sjuk under hela tiden här.
Jag vill också åka hem till mamma och pappa, saknar dem.
Snart vecka tretton och syrran med familj kommer upp, som jag längtar!

Ska bli skoj att strosa omkring i Falun, är en väldigt mysig stad.
Nu ska jag tacka alvedonen och åka till jobbet.

Over and out så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback