Måndag morgon

Nu har jag nästan tagit rekordet i att sova, 15 timmars sömn inte så dåligt!
Gick och la mig vid fem igår, var helt slut.
Blev inte färgat något hår då jag sov...och sov....
Idag ska jag ut och åka skidor, väntar på en gammal schweizisk bummare som jag ska ha
sällskap med uppe på berget.

Pratade med mor och far igår, känns som om det var längesedan man var hemma men det
har ju bara gått en vecka.
Nu tar snart lillprinsen studenten också.

Nu till nästa vecka ska det tydligen trilla in lite gäster, mest buss gäster.
Kommer nog några svenskar nästa vecka också.
Ikväll har jag och Elin pratat om att spela lite tennis.
Ni förstår att självklart är det molnigt då jag är ledigt.
Inge bra tillfälle att jobba med t-shirt brännan då.

Nej ha en bra gott folk och clara, sätt på stödhjulen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback