No cashflow for gangsa Jow

Shit vad jag har städat nu!
Men det går ganska bra när man gör som mamma brukar säga "sätt på lite musik".
Idag var det Green day som stod för underhållningen.

Kanske blir Zermatt nästa helg och lite sommarskidåkning.
Men det är en hake och den tycker jag inte om.
Inkluderar någon som har varit mycket sur i veckan, så jag vet inte.
Det är ju skidåkningen som lockar, dock är mina lagg
i stort behov av en valla då jag oproffsigt nog inte ar sommarförvarat dem.

Kollade på matchen mot Malta igår i baren, skönt häng men pinsam match.
Tycker inte Sverige förtjänar att gå vidare.
Innan matchen grillade vi och det var sjukt gott, ibland är det inte
så fel att ha en kock i gänget.
Tänk att trotts att han kan vara den mest irriterande människan så tycker
jag allt om Tobbe ändå.
Nu drar han ju till Bali på söndag så jag får härska ensam på fjärde våningen.
Fick ett "gangsta" namn idag, "jow".

Hade i morses lektion med Ursi, hon tar sig väldigt mycket, behöver
bara bygga upp hennes självförtroende lite.
Nästa vecka ska vi ha tre lektioner = mer pengar = vad jag behöver.
Vi räknade ut att jag har 180 i timpeng på mina lektioner, ska jag kräva samma
när jag kommer hem?
Det hade varit sjukt nice!

Nu ska jag jobba vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback