Fredag igen

Då sitter man i skolan igen.
Jobbade igår och det gick bra.
Igår hade jag mys med Antonia, bio och middag.
Är så otroligt glad att jag har henne.
Det vi skulle behöva nu är en oktoberfest.

Ska träna idag, med Emma om jag får tag i henne.
Känner mig som en svullnad för tillfället  men så är det ibland.
Kommar bli så skönt att åka hem nästa helg, längtar verkligen.
Bara lämna allt här för ett tag.

Har inte berättat om mina ekorrar på länge.
1. Snorre - Är hängig, tror han har åkt på någon hosta.
2. Tommy - Är lika sprallig som vanligt, inget kan stoppa honom.
3. Mozart  - Har ont i svansen men annars lika snabb i vändningarna.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen.
vet inte om du kommer ihåg mig men ja e cyklist å körde för landskrona. Du bodde hos mig i ulricehamn ett år. Såg att du bor i Halmstad d gör jag med.Undrar bara om du kanske hade lust å ta en fike eller nått.
karro..
0738484407

2007-02-10 @ 11:51:30
Postat av: Fantonia

Joline, jag hoppas snorre blir frisk.. fommy ser annars ganska så tajt ut, lycka till darling.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback