Ajajaj...

Jaha, da har jag kommit in i en spiral med otur.
Antingen bröt eller stukade jag lilltan igar.
Den är jätte svullen och ser hemskare ut än vanligt.
Ja mina vänner bilder pa tan finns nedan.

Sen efter frukosten idag, (ca 11.30) upptäckte jag att jag fatt munsar.
Som tur är har jag med mig salva, men ända.
Känns kul att börja franskakursen men munsar.

Pratade med mitt lilla hjärta igar, saknar verkligen henne.
Hoppas tjejernas match gar bättre idag och att hon inte har allt för ont efter sparken igar.

Maste gratulera min söta lillebror som fyller 17 ar idag.
Hoppas han far en bra dag och nu är det bara 365 dagar kvar tills vi kan ga ut tillsammans.

Igar grillade Simon lamm, det är verkligen jätte gott.
Sen efter tittade jag, Asa och Simon pa Casion Royale.
Ska strax aka iväg till affären en sväng.
Sen är det bokläsning och Tour de france som gäller.
Hoppas ni alla har det bra där hemma.

Over and out / Joline




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback