Epalinges

Idag är det sol med nagra enstaka moln och 28 grader.
Idag hade jag Olivia själv pa förmiddagen, självklar med vissa protester.
Dagen har annars varit lugn och nu är familjen iväg pa kalas.
Imorgon ska jag sta för middagen sa jag tänkt aka iväg en sväng och handla.

Haller pa och läser min Lisa Marklunds bok och funderar pa vad jag ska göra när den är slut.
Läste i tidningen att Michel Schumacher bor en bit utanför Lusanne, där han haller pa att bygga
ett jättestort hus vid sjön.. Dock med vissa problem sa klart.
Snart är det helg och jag är ledig, skönt.
Blr kallad Anna helatiden eftersom deras tidigare au pair^hette sa.
Iband vägrar barnen kalla mig vid mitt namn, suck.

Har lagt in lite bilder fran min upptäcksfärd igar..
Har förresten fortfarande problem med ögat, hmm...
Aja nu ska jag ta till vara pa min lediga tid.
Ha det gott, kram Joline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback