Underbart väder!

Maste bara börja med att berätta att jag precis satt och kollade mingelbilder pa efterfesten.
Jag hittade där en bild pa ett riktigt dregg, det var sa jag nästan vek mig av skratt.

Idag är det 25 grader och stralande solsken.
Asa har besök av en annan svensk tjej som bor i Montreux sa jag är ledig under tiden.
Ska strax sätta mig och kolla pa denna soppan som kallas tour de france.

Tva tjejer Moa och tinndra hade massa fragor till mig härom kvällen.
1. Ska du gifta dig snart?
2. Varför inte det?
"Det viktigaste är en klänning när man ska gifta sig"
"Nej det är att ha nagon att gifta sig med"
3. Da far du val hitta nagon?
"Jaha"
"Blommor är ocksa jätte viktigt när man ska gifta sig"
"Ja men Kàrlek är det viktigaste"
"Spring och hittat nagon att gifta dig med nu!"

Förstar ni vilken press jag lever under!?
Imorgon ska jag till stan en svän.. Bilder kommer senare :D

Hoppas tjejerna härjade rejält pa fiestan igar.
Aja nog för stunden nu kalla tv:n.

Kommentarer
Postat av: Broder

Hej! Låter som om du har det bra syster. gryymmt avis måste jag säga! annat än tappa färg på burkar och konstant regn:) ha det bra! puss kram

2007-07-27 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback