Full rulle med alla jobb.

Nu sitter jag på dagiset krabban i skrivade stund.
Jag ska jobba ons-fre här.
På torsdag ska jag, Jocke Emma och kanske J-o (mamma mariannes man) på Timbukto.

Ska träffa Karro ikväll.
Sara skulle också varit med men hon ligger hemma i feber.
Var och kollade på hockey igår, vinst med 10-1 mot sävsjö.
Lyckades knuffa Tobbe så han spillde kaffe i hela knät, LYCKAT....

På familjen Molins bvegäran berättar jag här också att Oscar Winge spelade inte pga av att han i måndags hade 40 graders feber. Igår hade han "bara" 38, han hade då också ätit två bananer och ett paket glass.

Min syster ringde igår, hon var tvungen att berömma min fräcka studentklänning.
Nu är det 6 veckor kvar tills det är beräknat att jag ska bli moster och systeryster känner sig trött.

Famlijen Fennessy skickade ett mail och berättade hur dem har det.
Våren har kommit och påskliljorna blommar i schweiz.

Dags att jobba vidare. Tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback