Nu var det ett tag sedan

Hej.

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här.
Sitter hemma hos Nicklas och ska skriva massagearbetet med Kim.
I fredags var vi på underbar, det var riktigt skoj.
Offret i turkost linne var där, fanns dock ett offer där till..
Snackade med Oscars tjej Frida och det var trevligt.
Sara hittade ragg från Anderstorp.

Igår tog jag det lugnt hemma och senare på kvällen kollade jag på film med AG ligan.
Stigsson ville att jag skulle dra med tjejerna till Bulls men ICKE!

idag köpte jag min första dosa snus, dock var den till Kim.

I veckan ska jag jobba med Ica igen, har värvat Biffen till detta.

Jobbade på dagiset i onsdags, en lite kille sprangg runt och kramade mig hela dagen.
Efter middagen så säger han till mig "Joline, jag tycker om dig. jag är glad att du är fröken här".
Då blir man lycklig.

Ilördags när jag vaknade så hade syrran skickat ett MMS med lilla Neo, då längatr man hem.
 
Aja nu ska vi återgå till studierna! HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback