Karl Neo Andersson

God morgon.
Klockan är nio och jag sitter här och väntar på att jag ska smälta frukosten så jag kan ut och springa.
Det är en underbar dag med strålande sol och frost i gräset.
Det är synd att inte fler är uppe och njuter av denna morgonen.

Igår var det en ganska tuff dag så när jag tillslut kom hem efter att ha hämtat simon vid tåget
och handlat med mamma så var jag precis slut.
Varje gång jag skulle prata så känndes det som om det inte var jag som pratde och jag svamlade nog ganska rejält.
Igår blev det en lugn kväll hemma i alla fall och jag gick och la mig redan vid halv tio.
Pratade som vanligt lite med mitt hjärta.
Hon jobbar och sliter på nätterna och det är imponerande att hon orkar!

Micke kommer hem till Sverige på tisdag.
Men först ska den lilla fuskisen sola och ha det gott!!!
Jag ska simma nästa vecka men då blir det i simhallen och det är inte lika skoj..

Ska skriva ihop ett grymt personligt brev imorgon har jag tänkt.
Det jobbet i Laholm vill jag verkligen ha!!!
Kanske kan få mer jobb här hemma men det är lite "hemligt" för tillfället.

Idag klockan tolv så ska vi på Neos namgivardag, det ska bli jätte skoj.
Det är 44 personer inbjudna och det är både släktingar och vänner.
Jag pratde med min syster yster igår, och erbjöd mig att hjälpa till med vad som.
Det kommer bli skoj att träffa Annas andra syster och bror också!
Mer bilder och så kommer senare eller imorgon.

Som sagt så jobbar jag kväll idag, känner mig lagom motiverad, men men.
Får passa på att snacka lite skit med damerna och hålla tummarna för att dem
inte blir allt för angaerade i mitt stendöda kärleksliv.
Jag är faktiska gald över att mitt kärleksliv är stendött för usch så mycket tankar och energi sådan där skit tar.

Grattis syster yster som igår fyllde 29!!

Nu ska jag gå och kolla om någon i min familj lever innan jag dressar om till min joggin out fit.
Trevlig helg gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback