Personal pesten

Hejsan, och godkväll.

Har precis averkat en 3,5 km kvällspromenad.
Idag har jag jobbat hala dagen på dagiset ängen.
Jag ska inte smyga med något men personalen där är skum.
Alla snackar skit om alla och dem tror inte jag har något innan för pannbenet.
Jag har faktiskt jobbat på dagis innan.
Alla sprider dynga om varann och mitt i allt står jag som ett frågetecken.
Det hela medför att man inte trivs och längtar till paradiset igelkotten.

Idag fick jag en fin klänning jag beställt, skulle nästan kunna ha den på oktoberfesten om jag hittar någon topp att ha till, dagens i-landsprobelm.
Klänningen passade riktigt bra också så det var kul.

Fick ett samtal från glocalnet och ett jobb jag sökt hos dem så jag ska på intervju i Göteborg om två veckor.
Ska skriva två brev till två nya jobb jag hittat.

Snart är denna mycket långsamma veckan över och jag ska ha två dgars ledighet, kommer kännas konstigt.
Nästa vecka kommer nog gå ännu långsammare för man kommer bara längta till helgen.

Hörde att folk i Halmstad har ändrat sig sedan jag flyttade, det skulle jag vilja se.
Kanske bytt från Dior till Chanel, troligt!

Såg att Steve hade kört ganska bra i italien, bra att han tar i det sista av säsongen.
Läste förresten att min bror kanske skulle bli tränare till ett hockey damlag.

Imorgon öppnar jag på dagiset, alltså börjar kvart över sex och går till halv fyra, en riktigt låååång dag.
Som tur är det många godingar att skoja med imorgon!

Kan inte jaga ut killen som slagit i huvudet, dock inte mig emot.

Tack och hej!

   

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback