Det finns en och det är du..

Hejsan.
Nu sitter jag hemma hos Antonia efter min förmiddag på sjukhuset.
Klarade av undersökningana men fy satan vad ont det gjorde, fick extra med lugnande så
jag var lite snurrig efteråt.

Idag fyller världens bästa kille ett år, GRATTIS tusen gånger Neo!
Saknar klimpen, men hoppas han får en jätte fin dag.

Lilla hjärtat lagade mat till mig idag, så gott.
Malin is no longer listed as singel, grattis vännen :)
Där förlorade lillprinsen sina chanser på henne.

Snart är även denna veckan slut, jobbar ju bara imorgon och fredag.
Kanske blir en tripp hem med Karro nästa helg då det är tävlingar där.

Nu ska jag kolla jobb och leta utmaningar.
Spinning imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback