Sweet!

Fredag idag, den 1 augusti.
Igår var vi i Borås och kollade på mitt i Borås Gp.
Jag jobbade först till klockan två.
På vägen till Borås stannade vi för att köpa bananer.
Då ringer Mattias i Motala till Marcus och små pratar klockan är då halv fem.
Mattias säger då till Marcus "du vet att starten är halv sex va?"
Jag fick köra som en biltjuv för vi hade planerat efter att starten skulle vara klockan sex.
Det var marginalerna på min sida denna kvällen och jag hade hög puls när vi kom fram.
Vi släppte Marcus i en sväng jämnte banan så han fick åka och efteranmäla sig för så klart
var han inte anmäld.
Marcus Steg av efter en halv timmes körning.

Efter tävlingen så åt vi lite lätt sen klcokan ni spelade Erik Gadd, var två låtar som var bra.
Mitt intryck annars är att han måste blivit trampad på ett olyckligt ställe som barn.
Tack vet jag Backyard Babies och Takida nästa vecka.
Imorgon blir det hotellet och sen Sm i Wakeboard på söndagen.

Anna, magnus och Neo har varit här idag. Kul att träffa dem allesammans men Neo ör allt en liten
guldklimp! Anna och Magnus ska med på Wakeboard Sm på söndag så det dröjer tack och lov inte länge innan
jag träffar dem igen.
Neo skriker av skratt när hans morfar busar med honom.

Avslutning på Fiesta igår, synd att man missade det emn jag hoppas Antonia och Amanda festade åt mig med.
Saknar allt alla tjejerna och grabbarna också för den delen där nere.
Blir troligtvis att jag åker ner nästa helg för att vara med på Biffens fest.

Nej dags att byta om sen drar jag och Mor till vårgårda för att hejja på Marie.
Marie tog sina första världscuppoäng i onsdags.

Tjipp och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback