Upp och ner ut och in tuppen gal i granens topp!

Tjipp och hej leverpastej!
Precis hem kommen från jobbet för andra gången idag.
Jobbade till två men sa till dem att behövs det mer hjälp ikväll är det bara att ringa och det gjorde dem.
Hann ju laga mat och sova lite emellan och det var tur det.
Ska gå och lägga mig lika tidigt idag som jag gjorde igår, man är så härligt utsövd sen då.

Funderar fortfarande på Club Lime emn ska ringa dem imorgon.
Har hittat en flygbiljett till ett bra pris nu också, emn sen ska jag ha nytt pass och visum också.
Läser en massa om det och försöker skaffa så mycket info som möjligt.

Annars idag har det inte hänt mycket.
Pratde med Michelle, den mörka hösten i Halmstad ser inte ljus ut.
Men det finns visst ett ljushuvud förutom Jensa på Ica :D

Måste hinna träffa Neo innan jag åker till Halmstad, hade varit kul med en sväng till Ulricehman också.
Jaja tänka gör jag nog för mycket ibland.
Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback