Time

Nu har jag fångat en stund ledig tid.
Sitter på jobbet här ute i Vilshärad och är lite små trött.
Imorgon börjar jag senare men stänger istället så det är på gott och ont.
Ska hem och äta efter jobbet sen iväg på body pump.

Var hemma hos Antonias syster Annie och hennes kille Morgan och hade kylskåps rensning igår.
Riktigt gott men tjock blir man.
När jag kom hem var Emma hemma och senare kom Jocke också.
Fick höra att Simons klasskompis hade omkommit i en tragisk bilolycka i helgen.
Den senatse tidens händelser får en att tänka på hur rädd man ska vara om dem som
man har runt omkring sig, för egentligen har man det fruktansvärt bra!

Har jobb till och med vecka tio nu, vecka nio skulle jag kunna klämma in en Jt
resa men Hååååkan ska ska då så har ingen större lust.

I lördags på Gaston var det något pucko som vågade sig på
och kyssa mig på munnen, fy fan vad äklad jag blev!
Att man bara kan med att komma på tanken att göra något sådant.

En gubbe på den senaste Jt resan trodde jag sällskapade med Resdax reseladraren Magnus,
men han var nog några år äldre än mig.
Fick höra av en resenär att jag är precis så som man vill att en resledare ska vara, GOTT!
Bra fina killar var det i skiduthyrningen, där hade man kunnat tillbringa mycket tid.

Nej nu tryter min lediga tid dags att arbeta igen.
Var rädd om er. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback