Hafjell igen

Hej gott folk.

Nu har jag snart snurrat färdigt för idag.
Har varit en mycket stressig dag.
Har tvättat, skrivit CV, grejat inför avresan imorgon, packat, lagat mat, handlat m.m.

Nu står middagen till mig och ANtonia inne i ugnen så jag har en lite stund över att skriva lite.

Igår var jag med Sandra närhon var ute och jobbade, vi hann pratat igenom det var skönt, var så länge sedan nu.
På kvällen var jag hemma hos Peter och kollade på tv och pratade.

Har fått ännu en veckas jobb på krabban.
Har bokat in en resa till Norge till i slutet på jan,troligtvis till Hemsedal.

Kontraktet på lägenheten är hemma nu,så gott!

Imorgon ska jag hanlda underställ och gå en sväng på systemet innan jag drar iväg.
Ska blir så slkönt att komma till lite riktig vinter igen!
JAg och Fredrik  ska ha med oss frukost men jag har bara köpt jucie  än så läge.

Kram Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback