Varför har mitt bittra jag oftast rätt?

Okej, citerar min far  "en dag i livet som jag inte kommer ägna mycket tid åt i mina memoarer".
Har mest försökt hinna med sdant som jag inte har hunnit det senaste.
Typ ansiktsmask och fila naglarna.
Han den där ringde igen, fatta vinken det är inte ironi!

Det jag nu vill skriva av mig är vad jag funderade på när jag tog min morgonpromenad idag.
Jag har kommit till insikt med att jag trivs väldigt bra själv och gärna är ensam.
Den enda gången jag vill ha någon är på tunga söndagar och typ alla hjärtans dag eller något liknande.
Alltså det handlar inte om så många dagar om året.
Jag är ju helt inne på att jag nu ska göra precis vad JAG vill och typ "fånga dagen".
Att sedan folk runt omkring verkar villa stadga sig eller liknade det är ju faktiskt upp till dem och behöver inte alls sätta press på mig, dumt tänkt!
Får ju titt som tätt höra frågan om man har någon men va fan livet fungerar utan!
Kanske inte vill leva hela livet ensam men just nu i alla fall, okej tror ni har fattat poängen.

Fick då igår ett mail från en gammal klasskamrat från året i Skara.
Detta tyckte hon var relevant:
vi tog studenten 06 sedan gick jag hemma ett år och letade efter jobb men det gick inget vidare,så jag sökte till folkhögkolan och kom in så nu läser jag till fritidsledare och e klar nu i vår.Då har man läst i 2 år hoppas att man kommer få jobb efter det eller så har jag planer på att läsa på Högskolan och bli förskolelärare för tidiga åldrar..Har du ngn pojkvän/sambo/barn? vad jobbar du med? ha det bra kramen

Men är det så jävla viktigt, tack jo jag mår bra trots att jag har lust att amputera bort mitt vänstra knä!
Tjejen har ju inte riktigt alla hästar hemma då hon vill ha ett syskon till sin nu femåriga son men
har inte ens tänkt tanken på att man:
1, ska ha någon att skaffa dem med.
2, gärna någon man ser en framtid med.
Några grundläggande saker enligt mig.

Jaja i alla fall så har detta upptagit en del av min dag, resten har jag ägnat åt att damsuga, diska, laga mat, tvätt, sortera och se en mycket bra fim.
Nu ska jag tacka för mig coh hitta på något skoj.
Skepp och hojj!

Brukar ju kalla detta typ "epelepsimusik" annars men den här är riktigt bra tycker jag
http://www.youtube.com/watch?v=lOVDLoQCtPo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback